برگزاری کارگاه خاطره‌نویسی در کتابخانه تخصصی ادبیات

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان کتابخانه‌ها و موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی «کارگاه خاطره‌نویسی» با تدریس سرکار خانم هماسادات رضوی‌زاده برای همه علاقمندان فرهنگ و ادب بصورت رایگان در محل حرم مطهر رضوی، کتابخانه مرکزی، کتابخانه تخصصی ادبیات برگزار خواهد شد.

برگزاری کارگاه خاطره‌نویسی در کتابخانه تخصصی ادبیات

جواد لگزیان

کارگاه خاطره نویسی در این جلسات که یکشنبه‌ها ( ۷- ۱۴-۲۱-۲۸ مردادماه و ۱۱ شهریور ماه ۱۴۰۳) از ساعت ۹ صبح الی ۱۰:۳۰ شاهد برگزاری آن خواهیم بود، علاقمندان با جدیدترین روش‌های نگارش و ویرایش خاطره‌نویسی آشنایی خواهند یافت.

شایان ذکر است 63 هزار و 800 منبع اطلاعاتی متنوع ادبی در کتابخانه تخصصی ادبیات سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس در مشهدمقدس در دسترس اهل علم و پژوهش قرار دارد.

در حال حاضر 60 هزار نسخه کتاب چاپی فارسی و عربی، دو هزار و 200 منبع الکترونیکی، 1300 عنوان پایان‌نامه در مقاطع مختلف تحصیلی و 300 نرم‌افزار و لوح فشرده در این کتابخانه تخصصی در دسترس مراجعان قرار دارد که حدود 1500 نسخه کتاب آن در سال جاری به منابع کتابخانه افزوده شده است. 

مراجعان به‌صورت قفسه‌ باز، امکان استفاده از منابع اطلاعاتی کتابخانه تخصصی ادبیات آستان قدس رضوی را دارند. علاوه‌ براین، کتاب‌ دوستان می‌توانند از پایگاه‌های تخصصی مرتبط با ادبیات، خدمات اسکن، پرینت و روگرفت منابع، طبق ضوابط کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی در این کتابخانه بهره‌مند شوند.


تاریخ: ۰۵ مرداد ۱۴۰۳
نظرات خود را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تیتر اخبار