سخنرانی دکتر حسین چناری درباره کلیدهای کسب و کار در جهان پرآشوب ووکا در اولین اجلاس ملی رهبران و مدیران ۷ ستاره کسب و کار ایران

هفتم شهریور در مرکز همایش‌های صدا و سیما

سخنرانی دکتر حسین چناری درباره کلیدهای کسب و کار در جهان پرآشوب ووکا

جواد لگزیان

اولین اجلاس ملی رهبران و مدیران ۷ ستاره کسب و کار ایران با رویکرد پارادایم‌های نوین مدیریت هفتم شهریورماه   ۱۴۰۳ در مرکز همایشهای صدا و سیما با حضور گسترده فعالان اقتصادی و اجتماعی کشور برگزار می‌شود.

در جریان این اجلاس در هفتم شهریور ساعت ۳ بعدازظهر در سالن  همایش‌های صدا و سیما دکتر حسین چناری پژوهشگر و نظریه‌پرداز آموزش، موسس و ریاست کالج بین‌المللی ابن‌سینا گرجستان درباره کلیدهای کسب و کار در جهان پرآشوب ووکا سخنرانی خواهند داشت.

تعریف علمی ووکا، ضرورت آینده‌نگری، لزوم تدوین سناریوهای آینده و مدیریت و برنامه‌ریزی به روش ووکا مسائل مهمی خواهد بود که دکتر چناری درباره آن بحث و بررسی خواهد کرد.

از نگاه دکتر حسین چناری برای زندگی و مدیریت بهتر در جهان ووکا باید تغییر را پذیرا باشیم و هدف‌های انعطاف‌پذیر و قابل اصلاح تدوین کنیم، چشم‌اندازها و ارزش‌ها را شفاف بیان کنیم و بر آن تکیه کنیم، مدل‌های تاب‌آوری را در کسب و کارها ایجاد کنیم، از داده‌ها و اطلاعات مفید استفاده کنیم و موقعیت‌های مختلف را مدل‌سازی کنیم و تفکر خلاقانه و تفکر خارج از چارچوب را پرورش دهیم و رویکردهای خلاقانه با تمرکز بر آینده را توسعه دهیم. تا زمانی که مدیران سازمانها قادر به شناسایی چالشهای منحصر به فرد ناشی از نوسانات، عدم‌قطعیت، پیچیدگی و ابهام نشوند، نمی‌توانند موقعیت‌ها را برای دست‌یابی به فرصت‌های نهفته در این شرایط کسب کنند. این امر بدان دلیل است که نوسان، عدم قطعیت، پیچیدگی و ابهام، همه نیازمند به پاسخ‌های جداگانه و منحصر به فرد خود هستند. هر یک از این چهار مورد دارای ذات متمایزی هستند که واکنش متمایزی را نیز می‌طلبند.


تاریخ: ۰۲ شهریور ۱۴۰۳
نظرات خود را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تیتر اخبار