آقای رئیس جمهور ، ترکمن ها را به حاشیه نرانید

آیا دکتر محمد زاهدنیا رئیس‌کل بیمه مرکزی می شود؟آقای رئیس جمهور ، ترکمن ها را به حاشیه نرانید

مسعود پزشکیان در مبارزات انتخاباتی بر دو اصل اساسی شایسته سالاری و استفاده از نخبگان همه اقوام ایرانی در کابینه خود تاکید کرد.

پزشکیان وقتی به دور دوم انتخابات راه یافت، میثاق نامه ۲۴ ماده‌ ای خود را با مردم ایران منتشر کرد در این میثاق نامه او متعهد شد دولت فراگیر ملی تشکیل و در جهت انسجام و وحدت ملی قدم بردارد ، نظام شایسته سالاری را در همه انتصابات دولت برقرار و رعایت کند. اما شاید برای اقوام ایرانی بند 20 این میثاق نامه مهمترین آن است که رییس جمهور محترم متعهد شد همه اقوام ایران در نظام مدیریتی کشور بر اساس اصل شایسته سالاری حضور موثر داشته باشند و طبق اصول قانون اساسی مدافع هویت اصیل خویش باشند.

دکتر محمد زاهدنیا بیش از سه دهه در سطوح مختلف صنعت بیمه ایران تجربیات گرانبهایی کسب کرده است این مرد پاک دست اهل گمیشان از سرزمین ترکمنان کشور است.

نایب رییس هیات مدیره بیمه ایران معین ، معاون فنی شرکت بیمه ایران و در حال حاضر عضو موظف هیات مدیره شرکت بیمه سرمد ، طراح، مبدع و مجری بیش از 35 نوع طرح بیمه ای در سطح شرکت و صنعت بیمه، مدرس در رشته های تخصصی بیمه برای سال های طولانی ، تالیف بیش از 30 مقاله تخصصی و کتاب و ده ها موارد دیگر تنها بخشی از فعالیت های دکتر محمد زاهدنیا در حوزه بیمه کشور است.

بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران مدیرکلی قدرتمند می خواهد ما خود مدعی نیستیم، دکتر زاهدنیا صرفا به خاطر اینکه ترکمن و از اقوام اصیل ایرانی است باید به صدارت و وزارت برسد بلکه با خواندن عملکرد این ترکمن اصیل در صنعت بیمه و بویژه سلامت او شایسته این است از دکتر محمد زاهد نیا در جایی بهتر استفاده شود.

حال باید منتظر ماند و دید چه کسی وزیر امور اقتصادی و دارایی دولت پزشکیان می شود و آیا آقای وزیر تازه نفس به میثاق نامه 24 ماده ای دکتر مسعود پزشکیان وفادار می ماند و دکتر محمد زاهدنیا را به عنوان رئیس‌کل بیمه مرکزی به هیئت وزیران معرفی می کند؟!
منبع پایگاه خبری منشور اقتصاد


تاریخ: ۰۸ شهریور ۱۴۰۳
نظرات خود را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تیتر اخبار