اجرای سرودهای معنوی در جوار حرم رضوی

به همت سازمان کتابخانه‌ها و موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی

 اجرای سرودهای معنوی در جوار حرم رضوی

جواد لگزیان

نوجوانان خوش‌آوای گروه سرود بین‌المللی خورشید هشتم با صدایی یکتا و خوش‌آهنگ با اجرای سرودهای معنوی زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) را میهمان سرودهای رضوی کردند.

 اجرای زنده گروه سرود بین‌المللی خورشید هشتم که از نوجوانانی از کشورهای مختلف تشکیل شده است با سرودهایی به زبانهای فارسی، عربی، انگلیسی، هندی، اردو، نیجریه‌ای، فرانسوی و آذری برنامه‌ای از«رادیو کتاب رضوی» است که با استقبال دوستداران معارف اهل بیت علیهم السلام روبرو شد.

این برنامه از دوشنبه 12 شهریورماه 1403 آغاز و تا چهارشنبه ۱۴ شهریورماه، هر شب پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در محل اجرای رادیو کتاب رضوی برگزار شد.

گفتنی است «رادیو کتاب رضوی» از بخشهای مهم نمایشگاه سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی از ۱۰ تا ۱۶ شهریورماه با عنوان «گذر نور؛ در محضر عالم آل محمد (ع)» واقع در پیاده‌راه آیت‌الله طبسی مشهد است که در نظر دارد طنین پاک صدای خادمیاران کتاب باشد.

کافه کتاب رضوی، نشست دوستانه با مدال‌آوران المپیک، رونمایی و معرفی نفایس کتابخانه رضوی، نمایشگاه مطبوعات با موضوع حرم مطهر، نمایشگاه اسناد و نسخه‌های خطی با عنوان «حرم در گذر زمان»، اجرای نمایش‌های آیینی و نقالی از جمله نمایش «امن‌ترین پناه» و سامانه راهنمای هوشمند موزه‌ها از دیگر برنامه‌های نمایشگاه سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی در پیاده‌راه آیت‌الله طبسی مشهد است.


تاریخ: ۱۶ شهریور ۱۴۰۳
نظرات خود را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تیتر اخبار